10 Gambar Haiwan Yang Kantoi Melakukan Kesalahan, Buat Muka Pulak Tu


Setiap haiwan peliharaan mempunyai kehidupan rahsia yang tidak pernah anda ketahui. Sama seperti manusia, apabila ibu bapa keluar rumah, pasti kita akan melakukan pelbagai aktiviti dengan bebas seperti menyanyi sekuat hati, berangan, bermain permainan video dan bermacam-macam lagi…

Begitulah juga dengan haiwan. Jangan sesekali beranggapan haiwan peliharaan anda akan sedih dan tidur sepanjang hari semasa ketiadaan anda di rumah.

Sebaliknya, setiap detik ini akan dimanfaatkan untuk melakukan pelbagai perkara yang ‘gila’! Mereka akan membuat sepah, menyelongkar dapur, merayau dan bermacam-macam lagi sehingga kadangkala ianya tidak boleh dikawal!

Lihat 10 gambar haiwan yang berjaya merakamkan perbuatan haiwan peliharaan mereka apabila tiada siapa yang melihat…

#1 Mesyuarat tergempar persatuan haiwan di rumah ini. Bincang apa tu?


Kredit: anowlnamedloki / Reddit

#2 Anda perlu awasi dengan siapa kucing-kucing anda berkawan…

 

Kredit: © Creativemermaid / Reddit   © xv-Vicious / Reddit

#3 Pemain piano terhandal zaman ini!


Kredit: Hoppy_Chulo / Twitter

 #4 Setiap pagi kucing-kucing saya akan beratur dan menunggu giliran masing-masing untuk minum air di sinki


Kredit: FluffSociety / Twitter

#5 Loki adalah seekor kucing yang sangat nakal!


Kredit: jedipwnces / Reddit

#6 Seseorang menghubungi polis setelah melihat anjing saya menyerang seekor rusa. Kini, anjing saya adalah seekor penjenayah!


Kredit: emmethompsonn / Twitter

#7 Sumpah bukan saya yang lakukannya!


Kredit: Ryyi23 / Imgur

#8 Saya rasa kucing saya cuba untuk membunuh kucing lain!


Kredit: Retarded_Wolf / Reddit

#9 Berangan mahu menjadi model terkenal


Kredit: elrob11 / Reddit

#10 Cubaan menggodam gagal!

Subscribe to receive free email updates: